BACK

Over @COM

De @COM ontwikkeling is in 2004 gestart door Trends Telematics BV om de wens van haar klanten naar meer maatwerk oplossingen te kunnen realiseren. Standaard oplossingen van de grotere merken waren namelijk niet flexibel genoeg en het bespreken van maatwerk was geen reële optie. Het product heette oorspronkelijk de "TIP Server", afkorting voor "Trends IP Server", maar deze naam werd later aangepast naar de "@COM Business Manager". Het product bleek flexibel ingezet te kunnen worden voor allerlei toepassingen waarvan de meeste vandaag de dag nog steeds geleverd worden. De verscheidenheid in het aantal toepassingen leidde tot verschillende maatwerk-uitvoeringen van het product. Omdat verschillende maatwerk producten lastig te onderhouden zijn, is de @COM Familie onderverdeeld in vier gestandariseerde communicatie oplossingen. Op deze website wordt het grootste lid van de familie, de "@COM Business Manager" besproken, maar er zijn ook andere producten zoals de "@COM Update server", "@COM Alert Manager", "@COM Report Server".

 
@COM Business Manager

De @COM Business Manager is een compleet IP-telefonie systeem, geïnstalleerd op robuuste en speciaal voor communicatie ontwikkelde serverplatforms. Hierbij wordt een op maat gesneden bundel van CentOS Linux, Asterisk open-source, SAP Crystal Reports, PostgreSQL en nog enkele andere software onderdelen geleverd, waardoor in elke situatie kwalitatief hoogwaardige, geïntegreerde communicatieoplossingen kunnen worden aangeboden. Alle informatie over dit product vindt u terug op de overige pagina's op deze website.

 
@COM Alert Manager

Dit product betreft een storingsmeldingssysteem speciaal ontwikkeld voor een bedrijf met een grote 24 uurs service organisatie. Aan de hand van zelf te configureren werkschema's en een koppeling met het CRM pakket van het eigen bedrijf worden in geval van storingsmeldingen door klanten automatisch de dienstdoende monteurs door dit systeem gealarmeerd. Dit gebeurd in eerste instantie middels een SMS bericht aan de dienstdoende monteur. Indien deze monteur niet reageert binnen een vooraf ingestelde tijd wordt de backup-monteur ook per SMS ingelicht. Mocht ook deze niet reageren dan wordt een groep van monteurs opgebeld. Van alle door het systeem gemaakte acties wordt tevens een uitgebreid log bijgehouden zodat u altijd kunt rapporteren hoe uw serviceorganisatie op dit vlak presteert.   

 
@COM Report Manager

Rapportages draaien op de @COM Business Manager is mogelijk en zijn redelijk uitgebreid, echter sommige organisaties willen net iets meer dat niet kan zonder het systeem te overbelasten. De @COM Report Manager is dan de perfecte oplossing voor deze klanten, het biedt de volgende functies:

  • Sneller omdat het draait op een aparte server, dus alle rekenkracht is 100% beschikbaar voor rapportages
  • Rapportages kunnen over een langere periode worden opgevraagd.
  • U kunt zelf rapportages maken met behulp van de SAP Crystal Reports XI Designer software
  • De database is voor u zelf toegankelijk zodat u ook uw eigen software oplossing kunt gebruiken (zoals Excel) om rapportages te maken.


Onze partners

Stuur een e-mail

voor meer informatie

mail