BACK

Ondersteuning

 

Garantie

@COM Hardware producten worden vervaardigd uit hoogwaardige materialen van gerenommeerde fabrikanten. Mocht onverhoopt het product toch defect raken dan geldt op alle hardware producten een fabrieksgarantie van 1 jaar. Voor software producten geldt dat open-source software wordt geleverd zonder garantie, voor alle "closed-source" producten geldt wel een garantie van 1 jaar. Wij raden eindgebruikers aan bij hun reseller een Service Level Agreement af te sluiten om verlengde garantie en verbeterde ondersteuning te krijgen.  

Service en ondersteuning

De meeste resellers bieden de mogelijkheid om een "Service Level Agreement (SLA)" af te sluiten op zowel de "open-source" als "closed-source" variant van @COM producten. De voorwaarden en garanties zijn bij een "closed-source" product aantrekkelijker als bij een "open-source" product. De belangrijkste reden daarvoor is dat "closed-source" producten gestandariseerd zijn en dus identiek zijn aan hetzelfde product bij een andere eindgebruiker, dit versnelt en vereenvoudigd de serviceverlening aanzienlijk. Vraag daarom uw reseller voor meer informatie over de via hun beschikbare "Service Level Agreements (SLA)". 


Onze partners

Stuur een e-mail

voor meer informatie

mail