BACK

Service en garantie

Service en garantie op @COM producten wordt ten eerste gewaarborgd door ons streven naar hoge kwaliteit, daarnaast bieden wij de gebruikelijke garantie en ondersteuning via onze website. Onze resellers kunnen eindgebruikers aanvullend ook voorzien van extra service en ondersteuning. Wij bieden vervolgens aan onze resellers een uitgebreide ondersteuning middels telefonische support, certificeringen, trainingen, documentatie en geautomatiseerde e-mail & websupport.
 

Kwaliteit

@COM producten worden vervaardigd uit hoogwaardige materialen en grondig geteste software. Alle producten worden middels een grondige Factory Acceptance Test (FAT) eerst gecontroleerd op fouten voordat deze worden vrijgegeven. Dit geldt zowel voor de software als hardware producten. Om deze kwaliteitstandaard voort te zetten dienen alle @COM resellers zich daarom eerst bij ons te certificeren. Mocht u vragen hebben over onze kwaliteit of idee├źn over hoe wij deze kunnen verbeteren dan vernemen wij dit graag via ons contactformulier.
 

Garantie

Mocht onverhoopt het product toch defect raken dan geldt op alle hardware een fabrieksgarantie van 1 jaar. Voor software geldt dat "open-source" software wordt geleverd zonder garantie, voor alle "closed-source" software geldt een garantie van 1 jaar. Wij raden eindgebruikers aan bij hun reseller een Service Level Agreement af te sluiten om verlengde garantie en/of verbeterde ondersteuning te krijgen. 
 

Service en ondersteuning

Service en ondersteuning is beschikbaar via onze resellers, deze bieden de mogelijkheid om een "Service Level Agreement (SLA)" af te sluiten op zowel de "open-source" als "closed-source" variant van @COM producten. De voorwaarden en garanties zijn bij een "closed-source" product aantrekkelijker als bij een "open-source" product. De belangrijkste reden daarvoor is dat "closed-source" producten gestandariseerd zijn en dus identiek zijn aan hetzelfde product bij een andere eindgebruiker, dit versnelt en vereenvoudigd daardoor de serviceverlening aanzienlijk. Vraag uw reseller voor meer informatie over hun "Service Level Agreements (SLA)".


Onze partners

Stuur een e-mail

voor meer informatie

mail