Meten is weten en organisaties die hun operationele processen en winstgevendheid willen verbeteren weten dat zij dit te allen tijde zullen moeten blijven doen. @COM Call Center rapportage helpt hierbij door snelle en organisatie brede rapporten te presenteren waarmee u beter uw processen kunt analyseren en verbeteren.
Wat is Call Center rapportage?
@COM Call Center Rapportage is een applicatie geintegreerd in de @COM Business Manager welke rapporten kan genereren in grafisch en non-grafisch formaat. De rapporten kunnen worden gegenereerd in PDF, RPT en CSV formaat zodat u de gegevens via een door u meest gewenste applicatie kunt benaderen. U kunt de rapporten per direct opvragen maar ook inplannen zodat u bijvoorbeeld
elke maandagochtend de rapporten over de periode van de vorige week in uw mailbox vindt.
De rapportages die gegenereerd kunnen worden zijn gebaseerd op gegevens opgeslagen in de interne database van de @COM Business Manager. Deze database houdt gespreksgegevens bij van Call Center wachtrijen en Call Center agenten, u moet hierbij denken aan de wachttijd van bellers, inlogtijden van agenten, reden van beëindiging van gesprekken en nog veel meer.
Alle rapportages voorzien in uitgebreide filter mogelijkheden waardoor u van alle gegevens die aanwezig zijn in de interne database specifieke gegevens kunt uitfilteren. Filteren is mogelijk op losse extensies, aangekozen nummers, een bereik van extensies, patroon definities en zelfs het combineren van dergelijke filters behoort tot de mogelijkheden.
Zie de brochures en datasheets voor nog meer informatie over de @COM Call Center Rapporatages