Goede support is een belangrijke factor in het bereiken van klant-tevredenheid, en de reden waarom we deze website hebben gebouwd. Via deze website willen wij bezoekers in staat stellen om de antwoorden op de meest gestelde vragen te vinden. Daarom bieden we onder het kopje "Ondersteuning" de meest voor de hand liggende zaken zoals handleidingen, brochures, datasheets en release notes. Maar in tegenstelling tot vele anderen bieden we ook vrije toegang tot ons "Issue Tracking Systeem".
Open en transparant
Geen enkel product is perfect en er is altijd wel iets mis mee omdat we allemaal fouten maken. De @COM producten vormen hier geen uitzondering op, maar we verschillen wel van vele andere aanbieders opdat wij niet onze fouten verbergen. We doen dit door alle "feature-requests", "incidenten" en de voortgang van de ontwikkelingen te tonen ons issue-tracking system aan iedereen. Dus geen geheimen, maar transparantie en eerlijkheid voor iedereen, dat is wat wij met @COM leveren!
Garantie
@COM Hardware producten worden vervaardigd uit hoogwaardige materialen van gerenommeerde fabrikanten. Mocht onverhoopt het product toch defect raken dan geldt er standaard één jaar garantie op alle hardware (m.u.v. batterijen).
@COM Software garantie wordt aangeboden in drie categorieën:
- @COM Closed-Source
Software gemaakt door onszelf is closed-source software welke wij volledig ondersteunen en waarop standaard één jaar garantie wordt geleverd. - Third-Party Closed-Source
Software in de @COM welke is gemaakt door derden en niet open-source van aard is wordt volledig door ons ondersteund. De garantie op deze producten wordt geleverd door de fabrikant. - Open-Source
Open-source software zoals Linux and Asterisk in de @COM wordt ook volledig door ons ondersteund, maar hierop wordt geen garanties geboden. Dit komt doordat deze software door derden wordt ontwikkeld welke ook geen garanties bieden. Toch kunnen wij dankzij het open-source karakter van deze software de meeste fouten zelf herstellen, waardoor het ontbreken van deze garanties geen groot gemis zal zijn. Daarnaast bieden bij Service Overeenkomsten met Software Support waarmee wel deze garanties zijn te geven.
Services and support
De fabrikant van de @COM (TechNetworks BV) biedt resellers derde lijns-support, en de reseller biedt de eind klant eerste- en tweede- lijns-support. Resellers wordt altijd een"Service Level Agreement (SLA)" aangeboden om zo meer te kunnen beiden dan alleen "Best-Effort Support" en uitgebreide garanties. The meeste resellers bieden hun klanten een soortgelijke overeenkomst, of zelfs beter. Indien u een klant bent, of wenst te worden, en u wilt meer weten; neem dan contact op met uw reseller. Bent u reseller dan kunt u contact opnemen met TechNetworks BV.