Op deze pagina vindt u toelichting op het gebruik van afkortingen en omschrijvingen in de kolom "Aanvullend geteste functies" van de pagina "Basic Support".
Servicecode gebruik
Indien een toestel "Servicecode gebruik" ondersteund betekent dit dat deze gebruik kan maken van alle in de @COM Business Manager aanwezige functies welke via een servicecode kunnen worden aangeroepen. Voorbeelden zijn:
- Doorschakelen ( bij bezet, in geval van geen antwoord of bij onbereikbaar )
- Niet storen
- Kalenderstand aanpassen
- Nummeronderdrukking
P-Asserted Identity (PAI)
Indien support voor de P-Asserted Identity Header is aangegeven betekent dit dat het toestel is staat is om de naam en nummerweergave in het toestel aan te passen nadat er een verbinding tot stand is gekomen (COLP: COnnected Line Presentation). Dit is vooral handig om te zien wie je aan de lijn hebt indien een gesprek aangekondigd is doorverbonden, maar ook bij het gebruik van bepaalde servicecodes waarbij dan in het display een instructie verschijnt.
Call Completion Busy Subscriber (CCBS)
Indien support voor CCBS is afgegeven betekent dit dat het toestel de geavanceerde terugbellen bij bezet functionaliteit van de @COM Business Manager ondersteund. De standaard terugebellen bij bezet functie middels het toetsen van een "5" tijdens de bezettoon werkt altijd indien DTMF nakiezen ook werkt.