@COM Personal Call Manager v1.3 (PCM)

applications-users-pcm.jpgOPGELET!
Een geheel vernieuwde @COM Personal Call Manager v2 is beschikbaar voor de @COM Business Manager v2. Klik hier voor meer informatie.

De @COM Personal Call Manager (afgekort PCM), is een web-based applicatie waarmee u een eigen portal wordt geboden om enerzijds zelf gesprekken te managen en anderzijds tevens de features van het eigen toestel te beheren. Enkele functionaliteiten @COM Personal Call Manager op een rij:

  • Inzicht in de historie van oproepen via je @COM toestel inclusief datum en tijdnotatie:
    • Gekozen nummers
    • Ontvangen oproepen
    • Gemiste oproepen
  • Toegang tot het @COM Bedrijfstelefoonboek waarmee razendsnel en eenvoudig kan worden gezocht door een deel van de naam van een persoon of bedrijfsnaam in te toetsen.
  • Via Click-to-Dial elk willekeurig telefoonnummers vermeld in de PCM bellen.
  • Beheer van de doorschakelingen op uw @COM toestel:
    • Direct alle oproepen doorschakelen.
    • Doorschakelen bij bezet.
    • Doorschakelen bij geen antwoord.
    • Direct doorschakelen naar voicemail.
  • Instellen van Niet Storen status (DND).
  • Instellen van nummeronderdrukking-status (CLIR).
  • Meertalige ondersteuning (NL/EN).

 

OPMERKINGEN:
Om de PCM te kunnen gebruiken is per gebruiker een licentie vereist. Tevens dient de @COM Business Manager beheerder een gebruikersaccount voor u aan te maken via het menu "Gebruikers en Administrators" -> "Gebruikers". Gebruikers kunnen ook automatisch worden aangemaakt indien de "Active Directory synchronisatie" feature is ingeschakeld.

De @COM Personal Call Manager v1 ziet er tussen softwareversie SMR.2.0.0 en SMR.2.87.127 heel ziet er anders uit maar heeft nog dezelfde functionaliteit. Na softwareversie SMR.2.87.127 veranderde dit en werd het de @COM Personal Call Manager v2:

 pdf-icon-brochure.jpgpdf-icon-download.jpg