@COM Bedienpost

De @COM Bedienpost is een web-based applicatie welke is ontworpen voor gebruikers die veel inkomende telefoonverkeer hebben.

De applicatie bestaat uit een verzameling van andere @COM applicaties samengevoegd tot één in een geheel nieuw jasje:

  • De @COM Personal Call Manager
  • De @COM Presence Board
  • De @COM CTI Client (deels)
  • De @COM ACD Agent applicatie.

 

 

Een gebruiker krijgt hierdoor in één keer een optimaal overzicht van de beschikbaarheid van collega’s, alsmede inzicht in gesprekshistorie, beheer van het toestel, en zelfs met wie de huidige beller eerder een gesprek heeft gevoerd ("Beller historie"). Dit geeft onder andere telefonisten, receptionisten en een afdelingssecretariaat de ondersteunende informatie die zij nodig hebben om efficiënt en klantgericht te kunnen werken.

Enkele functionaliteiten van @COM Presence board op een rij:

  • Alle gebruikelijke handelingen via de web-interface:
    • Bellen en gebeld worden.
    • Aannemen oproepen.
    • Aangekondigd en blind doorverbinden gesprekken.
    • In de wacht zetten.
    • Gesprekken beëindigen.
    • Nummerinformatie tonen met naamweergave indien nummer bekend is. 
  • Click-to-Dial op vrijwel elke telefoonnummer binnen de applicatie.
  • Click-to-Email op mailadressen binnen de applicatie.
  • Inzicht in het bedrijfstelefoonboek 
  • Toezicht houden op collega's inclusief weergave statussen en doorschakelingen
  • Ondersteunt @COM Flexworking
  • Inloggen, Uitloggen en pauzeren als Call Center agent.
  • Inzage van de wachtenden in een Call Center wachtrij
  • Eenvoudig aanpassen van de weergave
  • Meertalige ondersteuning (Engels & Nederlands)

 

LET OP: 
Het wordt dringend aangeraden om deze oplossing te combineren met een "Fully Supported" bureau-toestel omdat andere typen toestellen een minder prettige werking zullen geven.
Omdat deze applicatie nog vrij nieuw is, is er nog geen uitgebreide documentatie, zodra deze er is zullen wij deze z.s.m. beschikbaar stellen.

pdf-icon-brochure.jpgpdf-icon-download.jpg