@COM Voice Recording Systeem

 system-features-voice-recording.jpg@COM Voice Recording (of Voice Logging) is en functionaliteit welke steeds vaker wordt gebruikt. De @COM Business Manager biedt een ingebouwd opnamesysteem welke betaalbaarder is dan ooit. @COM Voice Recording is uitstekend geschikt voor bedrijven die gebruik maken van een Call Center en de kwaliteit van hun medewerkers willen toetsen. Maar het systeem is natuurlijk ook uitermate geschikt om gesprekken op te nemen om juridische redenen zoals het vastleggen van een mondelinge verkoop.

 

Voice Recording Functies

De volgende @COM Voice Recording functies zijn beschikbaar:

  • Web-based gebruikersinterface, met:
    • Overzicht van alle opnames. ( Met Call-ID, Start datum/tijd, gespreksduur, Nummer/Naam beller, Gebeld number )
    • Afspelen van opnames middels HTML5.
    • Bulk downloading van opnames.
  • Opname functies:
    • Opname van alle inkomende oproepen of per doorkiesnummer.
    • Opname van alle uitgaande oproepen of per toestel. (via separate richtingen)
    • Opname van in GSM or WAV formaat.
    • Opname van tenminste 3600 uur in GSM formaat, of 660 uur in WAV formaat. (*)
    • Agendeer dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse verwijdering van oude opnames
      om zo ruimte vrij te maken voor nieuwe opnames.
    • Automatische e-mailberichten aan beheerders indien opname limiet bijna is bereikt.
    • Automatische opname-stop en e-mail indien opname service is gestopt als gevolg van geen schijfruimte meer.. 
  • Auto Archiveer functies (Backup);
    • Agendeer dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse archivering van oude opnames.
    • Upload archieven naar een FTP, FTPS of SFTP server.
    • Automatische verwijdering/opschoning van gearchiveerde opnames 
      om zo ruimte vrij te maken voor nieuwe opnames. 
  • Een Web-service API gebaseerd op JSON/RPC is beschikbaar om opnames te downloaden voor gebruik in third-party applicaties.

 

(*) De beschikbare opnametijd is afhankelijk van de grote van de opname partitie op de harde schijf geïnstalleerd in de @COM Business Manager.
      Om de stabiliteit van het systeem te garanderen wordt slechts de helft van de schijfruimte gebruikt voor opnames.
      U kunt eenvoudig u opname-capaciteit verhogen door opnames te archiveren naar een externe FTP, FTPS or SFTP server.
 

WAARSCHUWING:
Opname van telefoongesprekken is onderhevig aan wetgeving, informeer uzelf goed voordat u uw opnames gaat maken!