Meten is weten en organisaties die hun operationele processen en winsgevendheid willen verbeteren weten dat zij dit te allen tijde zullen moeten blijven doen. @COM Gespreksregistratie helpt hierbij door snelle en organisatie brede rapporten te presenteren waarmee u beter uw processen kunt analyseren en verbeteren.
Wat is gespreksregistratie?
@COM Gespreksregistratie is een applicatie geintegreerd in de @COM Business Manager welke rapporten kan genereren in grafisch en non-grafisch formaat. De rapporten kunnen worden gegenereerd in PDF, RPT en CSV formaat zodat u de gegevens via een door u meest gewenste applicatie kunt benaderen. U kunt de rapporten per direct opvragen maar ook inplannen
zodat u bijvoorbeeld elke maandagochtend de rapporten over de periode van de vorige week in uw mailbox vindt.
De rapportages die gegenereerd kunnen worden zijn gebaseerd op gespreksgegevens opgeslagen in de interne database van de @COM Business Manager. Deze database houdt (afhankelijk van de programmering) alle gesprekken bij of alleen externe gesprekken. Hierdoor is een breed scala aan rapportage mogelijkheden voorhanden.
Alle rapportages voorzien in uitgebreide filter mogelijkheden waardoor u van alle gegevens die aanwezig zijn in de interne database specifieke gegevens kunt uitfilteren. Filteren is mogelijk op losse extensies, aangekozen nummers, een bereik van extensies, patroon definities en zelfs het combineren van dergelijke filters behoort tot de mogelijkheden.
Zie de brochures en datasheets voor nog meer informatie over de @COM Gespreksregistratie