Call Center Client applicatie

 applications-users-acd-client.jpgDe @COM Call Center Client applicatie geeft Call Center agenten een realtime inzicht in de gesprekken die op dat moment in de aan hun toegekende wachtrij(en) aanwezig zijn, het huidige actieve gesprek en de gesprekshistorie. Tevens kunnen de agenten zich hiermee ook eenvoudig aanmelden, afmelden en pauzeren in verschillende aan hun toegekende wachtrijen. De handige "health" indicator geeft de kwaliteit van beantwoording waardoor in één oogopslag de status in de gaten kan worden gehouden. De applicatie is web-based waardoor deze op zowel Microsoft Windows als Apple systemen werkt, maar ook op uw tablet PC. 

De applicatie biedt de volgende informatie aan ACD agenten:

  • Het aantal ingelogde agenten per wachtrij en alle wachtrijen
  • Het aantal wachtende gesprekken per wachtrij en alle wachtrijen
  • Het totaal aantal gesprekken per wachtrij en alle wachtrijen
  • De gemiddelde wachttijd per wachtrij en alle wachtrijen
  • Het Service Level Niveau (SLA) per wachtrij en alle wachtrijen
  • Gedetailleerde nummerinformatie van de persoon die u spreekt
  • De actuele wachttijd van de persoon die u spreekt
  • Een historisch overzicht van de laatste 5 gesprekken

pdf-icon-brochure.jpgpdf-icon-download.jpg