Bereikbaarheid is voor uw organisatie in deze tijd ontzettend belangrijk.
Wie neemt in uw organisatie altijd de telefoon op?
Misschien binnenkort wel de Automated Attendant!
Met deze handige en efficiënte functionaliteit bent u dag en nacht bereikbaar op een manier zoals u én uw relaties het graag willen.
Wat is een Automated Attendant?
Een Automated Attendant is een soort van automatische telefoniste die vrijwel iedereen kent van teksten zoals; "Welkom bij ons bedrijf, om te spreken met de verkoop toets 1, voor service toets 2". De automated attendant werkt via een eenvoudig te configureren menustructuur. De Automated Attendant verhoogt de efficiency van zowel de interne als externe communicatie binnen de organisatie en zorgt ervoor dat uw bedrijf altijd bereikbaar is. Hij neemt gesprekken direct aan, verbindt uw relaties door met de juiste medewerker en kan bellers informeren over bijvoorbeeld openingstijden.
In combinatie met de voicemail-functionaliteit kunt u er ook voor zorgen dat uw bellers berichten achter kunnen laten bij uw medewerkers en uw medewerkers boodschappen bij elkaar in kunnen spreken. (Voor meer informatie zie voicemail-functionaliteit)
Voordelen op een rij:
- Betere bereikbaarheid van uw bedrijf
- Efficiency verhogend
- Verhoging tevredenheid relaties en personeel
- Eenvoudig te beheren